Välkommen!

12 Mar

Då var det dags! The grand opening! Jag har länge planerat den här flytten, men det har inte blivit av förrän nu. WordPress har lockat bra mycket mer än Blogspot, ty jag måste erkänna att Blogspot har en viss tendens att kväva ens estetiska sida. Förvisso ser inte den här sidan heller ut som något mästerverk, men möjligheterna är så mycket fler på WordPress. Jag har bara vidrört ytan än så länge.
Jag hade lite svårt att bestämma mig hur jag skulle göra med min gamla blogg. Först tänkte jag importera den hit, men istället struntade jag i det, dock kommer den ligga kvar där den ligger. Jag har inga planer på att stänga ner den, men den kommer heller inte att uppdateras. Så om det är någon som är sugen på ”nostalgi” så ligger gamla bloggen kvar på http://sandran.blogspot.com/

Kommentera

