Dra mig baklänges

15 Mar

Nu vart jag faktiskt lite impad! Startade bloggen den 12:e mars och upptäckte idag att jag redan haft över 100 besökare. Känns faktiskt lite roligt med tanke på mitt mediokra skrivande, mitt ointressanta innehåll och mitt konstanta svamlande. Såg även att jag haft besökare från Spanien, England och USA och hur de har hittat hit vet i fåglarna, men roligt är det!
Hoppas på att bloggen får en stammisläsare eller två.
Nu sitter jag och väntar på att dockan ska vakna från förmiddagsluren. Därefter ska vi bege oss ut på stan och leta skor. Nu när våren är här (dock lyser den med sin frånvaro just idag) så börjar det kännas lite trist och framförallt varmt att gå runt i fodrade stövlar . Kanske ett par stövletter hade varit på sin plats? Skulle heller inte gråtit över ett par ballerinaliknande historier med kilklack.

2 svar to “Dra mig baklänges”

  1. Lotta mars 15, 2012 den 8:51 e m #

    Hehe, den mystiske Spanienbesökaren var nog jag 😉 nyfiken som alla andra, såklart, både på hur du har det och var du hamnat och på din fina dotter. så, du lär få några fler besök från Spanien den närmsta månaden, sen kommer mina besök från Trollhättan istället (jojo, nu räcker det med Spanien, vi flyttar till Trollhättan..!)

    • Sandra Lago mars 15, 2012 den 9:09 e m #

      Nej men hej!! Oj hur kommer det sig att ni ska flytta till Sverige? Eller tillbaka till Sverige blir det ju för din del. Tillfälligt eller permanent? Har ni redan hittat boende och så? Många frågor på en gång 🙂 Kram på dig!!

Kommentera

