Ska jag flytta?

17 Mar

Fick precis ner resväskan från vinden och blev lite paff när jag såg den. Den var MYCKET större än jag kom ihåg. Det ser verkligen ut som om jag ska ta mitt pick och pack och flytta till London för gott. Jag har en liten kabinväska också som hade funkat om jag skulle vara borta en dag. Nej nu överdrev jag… jag hade faktiskt kabinväskan när jag flög till Manchester en gång och då var jag nog borta i 4 dagar tror jag och det funkade, men den här gången är shopping involverat och det kan vara skönt att ha lite plats över.
Men jösses… va stor den var… Jag skulle lätt få plats med all packning och stoppa ner Siri också. Undrar vad tullen skulle säga om det. Smäll på fingrarna och anmäld för människosmuggling? Jag får stå där med hundvalpsögon och förklara för dem att jag skulle sakna min dotter för mycket så därför packade jag ner henne också.
Ja ja… ska bli intressant att dra runt på den väskan vid 15-tiden i centrala London när alla andra också ska åka tunnelbana och det redan är trångt och jäkligt. Som tur är (om jag kommer ihåg rätt) Så är det bara att hoppa på tunnelbanan från Victoria och så är det raka spåret utan byten.

Bebissmuggling?

Kommentera

