Glad påsk!

8 Apr

lite så här i efterhand. Tiden räckte inte till riktigt igår för att skriva ett Påskinlägg, men bättre sent än aldrig!
Påskafton spenderades hos syster tillsammans med resten av familjen. Där bjöds det på påsklunch och vi firade Ida som fyller 10 år.
Siri var lika ”folkilsk” som vanligt. Jag hoppas verkligen att detta är en fas som går över ganska snart och att hon ska upptäcka att folk faktiskt inte är så läskiga som hon har fått för sig. Vi får väl vara glada över att hon inte blir rädd för mamma och pappa också för då hade det nog varit kört.
Just nu är det lite kortslutning i huvudet på mig. Vi har fått en hel del att tänka på det senaste och man vet inte riktigt vilket ben man ska stå på. Det finns många faktorer som spelar roll och på något sätt önskar jag nästan att någon bara kunde ta beslutet åt mig/oss och så vore det klappat och klart! Eller ett facit hade varit trevligt.
Ja visst låter jag lite lagom hemlighetsfull och det kommer jag nog att göra ett tag till. Vi måste bara komma underfund med hur vi ska göra med saker och ting. Klurigt värre.

Ett svar to “Glad påsk!”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Associationer « Sandra Lago - april 9, 2012

    […] ha ibland… eller ja i alla fall på andra försöket. Jag syftar till mitt tidigare inlägg Glad påsk!  som ledde till en sms-konversation med min goda vän Anna som lät ungefär så […]

Kommentera

