Familjen Lago jagar vidare

14 Maj

Jajamensan! Idag blir det 2 husvisningar till. Jag har gått på husvisningar nu så att det står mig upp till halsen, men vad ska man göra? Det är bara till att ligga i och söka med ljus och lykta hur jobbigt det än börjar bli.
Och det sätter sina spår märker jag. Min hjärna kan inte varva ner vilket resulterar i att jag inte kan sova om nätterna. Siri har börjat sova mycket bättre nu. Det visade sig att det inte bara var en bissing i överkäken som var på väg, utan det var två! Så nu har den lilla gullegrisen 4 tänder att bitas med. Och bits, det gör hon. Nu så kanske jag bara behöver upp och se till henne 3 gånger per natt så det är inte längre hon som är orsaken till min sömnbrist utan det är mitt eget fel att jag inte kan sova.
På nätterna ligger jag och tänker på precis allting. Allt som kan tänkas ha med hus att göra. Hur dränerar man, hur lägger man tak, vad kostar innerdörrar, är det där en bärande vägg, kan man bygga ut det rummet, kan man sätta in en diskmasmin där eller är det lättast på andra sidan, har ECO släppt sin nya tapetkollektion?????
Detta är bara en spott i havet. Jag tänker på så otroligt mycket på nätterna, hjärnan arbetar på högvarv och jag kan inte somna. Så jag springer runt här på dagarna och pimplar kaffe, red bull och ja… allt som kan tänkas innehålla koffein. Man kan bara överleva si och så länge på 3 timmars sömn per natt. Jag börjar nå min gräns tror jag

Kommentera

