Virrpannan slår till igen

27 Maj

Nu skäms jag. Klockan är 21.00 och jag har fortfarande inte ringt min mor och grattat henne på mors dag. Nu känns det lite för sent att ringa. Jag har bara glömt av det. Jag har varit så upptagen med tanken av att själv få fira mors dag för första gången. Så egoistiskt av mig… Jag ska träffa henne i morgon och får försöka gottgöra detta med en bukett av något slag.

Siri hade stora spenderarbyxorna på inför mors dag och bjuder mamma på ett besök på salong Glamour for klippning och slingor. Kommer känna mig som en helt ny mamma när jag är klar där. Lite piggare, lite fräschare och med lite mer färg i håret.

Kommentera

