Bakluckeloppis

2 Jun

Idag blev det en promenad till Byttorp där det vankades bakluckeloppis. Tur med vädret hade vi också för det såg ut som om det skulle börja regna vilken sekund som helst, men det klarade sig. Hade egentligen inte tänkt köpa något, utan bara titta och mest komma ut för promenadens skull, men ändå kom jag hem med grejer. Köpte två krukor som jag tyckte såg så himla mysiga ut. Inte till mig, men till Siris framtida rum.  Det tråkiga är att när vi kom hem så råkade klumpiga jag stöta i den ena krukan när jag diskade så den sprack i glasyren. Tråkigt, men jag får väl vända den sidan inåt så att den inte syns.

Ursäkta den dåliga kvalitén på bilden

Kommentera

