Fikadags

14 Jun

Idag begav vi oss in till stan för att träffa Lina och Tim och ta oss en liten fika. Det var lite vemodigt på något vänster för jag vet inte när vi får träffa dem nästa gång i och med att vi flyttar i morgon. Det kändes även lite vemodigt igår då jag och Siri var med på vår sista föräldragrupp. Jag kommer sakna alla mammor, pappor och bebisar jättemycket, men håller tummarna för att jag får träffa dem snart igen.
Trots dagens vemod så var det väldigt trevligt. Vi pratade i vanlig ordning bort några timmar, hann hinka i oss en massa kaffe och Tim och Siri satt och höll varandra i hand lite då och då precis som de brukar (mitt hjärta smälter en aning varje gång de gör så). Vi hann även med en liten tur på stan. Stackars Siri var så trött så hon stensomnade i vagnen.
Jo… jag kommer sakna det här…

Siri och Tim sitter och fikar på majskrokar

Oh and by the way… vi vann visst budgivningen på huset! Då är det väl snart dags att sätta på sig snickarbyxorna och försöka se lite händig ut.

2 svar to “Fikadags”

  1. Sandra juni 19, 2012 den 9:27 e m #

    Jag ser en liten docka i bild… Kan det vara…?

    Och ni – stort grattis till huset!
    Vi får höras vad det lider.
    Kram

  2. Sandra Lago juni 20, 2012 den 7:46 f m #

    Jajamensan det är dockan hon fick av dig 🙂 Den hänger allt som oftast i vagnen som sällskap

Kommentera

