Min lilla gosegris

6 Jul

Siri och jag har varit i stan och träffat Angelica för en fika. Det var verkligen på tok för längesedan vi träffades sist och nu när vi bor så nära varandra så får vi hoppas att det inte dröjer lika länge igen till nästa gång. Louise som fått förhinder får jag förhoppningsvis nöjet att träffa på söndag istället.

Nu på kvällen så hade Siri lite svårt att komma till ro så vi fick bädda ner oss i min säng en stund. Det är riktigt mysigt. Hon kryper tätt intill och lägger sina armar om halsen på en och borrar in sitt ansikte i mitt. Helt underbart! Jag bara njuter. Bebisgos är nog något av det bästa som finns. Nu sover hon så gott och jag känner att det inte kommer dröja länge förrän jag gör detsamma.
Natti natt

Kommentera

