Sommarfin

26 Jul

Har precis ägnat en liten stund åt att måla tånaglarna  i en härligt, somrig, rosa färg. Jag passade på medans Magnus och Siri är ute på en liten promenad. Tyvärr blir det nästan samma färg varje gång jag målar utav den enkla anledningen att det är ett himla bra lack (17 -lasting fix) som sitter länge! Jag köpte det på Boots i England och är jättenöjd med det. Vad jag är mindre nöjd med är att jag inte var så smart och köpte lite fler flaskor i roliga färger, ty det är ett ganska billigt nagellack. Boots har öppnat här i Sverige också… i Stockholm. Och tråkigt nog så säljs inte just det märket på nagellacket här i Sverige, detta trots att det är Boots eget märke. Boots har onlineshopping, men levererar inte utanför UK.  *suck* Jag som ville ha ett turkost nagellack.
Håller tummarna för att man kommer till England nån gång i framtiden. Då jäklar ska det shoppas nagellack!

Kommentera

