6 härliga år

5 Aug

Idag firar jag och min kära make 6-årig bröllopsdag och detta ska firas med pompa och ståt! Jajamensan! Sitter och inväntar ivrigt den imaginära paraden som snart ska komma och hylla oss… eller så är vi rätt trötta både jag och Magnus… Jag för att jag i ärlighetens namn är lite bakis och Magnus för att han precis kommit hem från jobbet. Det blir inte så mycket mer avancerat idag än lite take away och mys i soffan. Funkar alldeles utmärkt för mig! Och i morgon är Magnus ledig och vi får en hel dag ihop vår lilla familj.
Och igår hamnade jag lite hipp som happ på Butlers uteservering med Louise. Därav bakiskänslan som så ihärdigt gör sig påmind idag. Det som började med en middag slutade med några alkoholhaltiga drycker för mycket. Men det var väldigt trevligt och jag hoppas att vi kan ses snart igen!

Nej det är aldrig någon som anklagat mig för att se smart ut 😉

Kommentera

