Roadtrip!

14 Aug

Igår bar det av mot Borås till en liten avkrok som heter Funningen. Där bor Lina från min föräldragrupp tillsammans med sin Sambo Stefan och deras underbart söta son Tim. Vi har inte träffats på väldigt länge och det var riktigt trevligt! Det bjöds på paj ute på den inglasade altanen och vi kunde njuta av lite sommarvärme. Siri och Tim rasade runt bland leksakerna och jag tror att de hade det rätt så skoj. Mitt hjärta höll på att smälta när Tim lite försiktigt försökte pussa Siri några gånger.
Jag hoppas verkligen att jag kan göra en liknande resa snart igen! Det är så många man vill hälsa på.
Efter Boråsvisiten så styrde vi kosan mot Sveriges shoppingmecka Ullared. Jag är väl egentligen ingen ullaredsfantast. Jag har väldigt blandade åsikter om stället i fråga… men det är ett rätt bra ställe om man vill ha tag på hygienartiklar och barnkläder. Om inget annat så är det en ganska trevlig utflykt.
Hemvägen var dock en annan femma. Då var vår kära dotter less på att sitta still och tillkännagav detta större delen utav vägen hem…
Varför har jag aldrig öronproppar liggandes i handväskan?

Kommentera

