I-landsproblemen fortsätter

30 Aug

På ett sätt är det dock skönt när det inte är värre än så, men det är något som verkligen gnager mig. Jag har ett hus som ska renoveras, saker som ska köpas, grejer som ska rivas och en vardag som ska gå ihop och ändå är mitt största bekymmer just nu en overall. Japp. En overall. Jag är rädd att jag inte ska få tag på en overall till Siri innan det blir kallt för om det är något jag har märkt med kläder till barn (speciellt ytterkläder) så är det you snooze, you lose. Jag var på H&M härom dagen för att titta på lite varmare kläder till Siri nu när det börjar gå mot höst. Jag har säkerligen sett ett gult löv eller två ute. Fick tag på en jacka och lite byxor men ingen overall. Enligt personalen så hade alla overaller som kommit in mer eller mindre bara mellanlandat på galgarna i affären för att sedan åka med nån lycklig kund hem. Den enda som fanns kvar var en blårutig overall i storlek 92 som hon hade drunknat i.
Och det är nu jag sliter mitt hår en aning över det faktum att jag inte bemödade mig med att kika efter en overall härom dagen när jag var i Göteborg…
You snooze, you lose…

2 svar to “I-landsproblemen fortsätter”

  1. polaroidized augusti 31, 2012 den 10:37 f m #

    Vi var ute i god tid och råkade hitta en overall på Lindex’ sommarrea 🙂 Lycka till i sökandet!

    • Sandra Lago augusti 31, 2012 den 8:54 e m #

      Tack tack jag lyckades faktiskt snubbla över en idag. De hade inte ens packat upp dem i butiken än, men jag frågade och de var så vänliga och plockade fram åt mig 🙂 Då blir man glad

Kommentera

