Bzzzz….Bzzzz….Bzzzz….

14 Sep

Har varit hos sjukgymnasten idag och pratat smärtlindring för mitt stackars trasiga bäcken. Det sista har jag fått ta ganska mycket värktabletter för det har gjort väldigt ont, men att vara påverkad av Citodon hela dagarna är inget jag känner för. Jag blir yr och får ont i magen av dem så kan jag undvika att ta tabletter så är jag glad. Så med mig hem fick jag en Tens-apparat som i skrivande stund skickar små elektriska impulser till mitt ryggslut. Skum feeling? Japp… fast det påminner ganska mycket om akupunktur. Det skadar ju inte att pröva. Ger det någon form av lindring så är det ju vinst. Jag får väl börja passa mig om håret på huvudet börjar ställa sig upp. Då har jag nog suttit för länge med tensen.

Ett svar to “Bzzzz….Bzzzz….Bzzzz….”

  1. Kungen september 27, 2012 den 8:35 e m #

    Jag har skadat mitt knä, och har oxå en tens aparat för smärtan. men jag får inga citodon… Som jag verkligen skulle behöva i och med att jag har slitit av korsbandet och sovit 5 timmar sen i söndags.. Du kan inte skicka dom?

Kommentera

