Så trött

20 Sep

Den senaste veckan har det inte blivit mycket sömn att prata om. Vid ungefär kl 2 varje natt så har Siri vaknat, varit ledsen och problemet har endast varit avhjälpt om hon fått krypa ner i vår säng och sova så det har hon fått göra. Nu är dock haken att en tornado är lugnare än vår dotter. Hon snurrar, sparkar, flyger och far i sömnen. Vet inte hur många sparkar jag fått i både mage och ansikte de senaste nätterna. Så jag måste väl erkänna att jag börjar bli bra trött. Jag har ganska mycket sömn som jag skulle behöva ta igen. Så varför sitter jag här nu? Jo för att Siri inte känt för att sova förrän nu. Min lilla snurrhöna.
ZzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzzzzz…..

2 svar to “Så trött”

  1. Ama de casa september 20, 2012 den 10:56 e m #

    Du kanske kunde koppla nåt grejs till henne och utvinna energi? El eller nåt. Förut fanns det ju massor med väderkvarnar. Och tänk vad pengar du kunde spara! Elräkningen skulle minska radikalt! .-)

    • Sandra Lago september 21, 2012 den 12:09 e m #

      Haha tanken har slagit mig. Vi skulle bli rika på all överskottsenergi hon har. Och ändå flänger hon och leker hela dagarna. Tänk den som hade sånna energidepåer som hon har 🙂

Kommentera

