It has begun!

28 Sep

Jag kan stolt meddela att i år inte bara jag säger att jag ska börja handla julklappar tidigt, utan jag har faktiskt gjort det! Yes thank the lord för internethandel. Klick, klick och vips så var tre julklappar införskaffade och det känns underbart skönt!
Varje år så säger jag att jag ska börja handla julklappar i god tid och varje år så spricker det och allt inhandlas i december vilket blir rätt så dyrt. Nu känner jag mig ganska förberedd och är väldigt mån om att slippa allt vad julstress heter i år.
Och i dagarna måste jag även bege mig ut och införskaffa födelsedagspresent till vår lilla docka som fyller 1. Inte riktigt på det klara med vad hon ska få för något, men det ger sig nog bara jag får komma ut på stan och botanisera lite. Siris födelsedag kommer att firas på Trollhättans bibliotek då det vankas sångstund för de små. Tänkte att det kunde vara passande för en liten dam som älskar sång och musik. Detta är dock förutsatt att hon är frisk och kry för nästa vecka ska vi till BVC och vaccineras. Vid varje vaccination hittills har hon blivit dålig och fått feber så jag räknar kallt med att hon kommer att bli dålig även denna gång. Bäst att bunkra upp på alvedon.

2 svar to “It has begun!”

  1. Ama de casa september 29, 2012 den 7:09 e m #

    Vi har inga julklappar. Men jag blir lite stressad ändå. För jag har ohyra i jullådan. Bruce…
    😀

  2. polaroidized september 30, 2012 den 1:28 e m #

    Det börjar visst vara dags att sätta igång projekt ”julklappar”! Grattis som kommit igång 🙂

Kommentera

