Fynd!

30 Sep

Jag är så oerhört svag för nästan allt som är designat av Stig Lindberg och skulle kunna förköpa mig på kaffekoppar, kannor och allt som finns. Till min stora lycka så har jag hittat underbara posters av Stig Lindberg som jag ska rama in och sätta upp i vårt framtida kök. Så… nu är det bara köket som fattas. Men halva nöjet är att planera, fantisera och drömma. Även om det känns ganska avlägset just nu så kan jag inte låta bli att titta på golv, tapeter, möbler och allt som har med inredning av vårt framtida hem att göra.
På plussidan så ska vi få våra nya fönster installerade snart. Nu börjar det hända grejer. Badrummet har snart väggar igen… badrummet har till och med ett golv igen så nu behöver man inte kliva på bjälkar.
Och under tiden som man håller på och donar och grejar så kommer man på nya ideér. Senaste idén är att riva öppna spisen och sätta in en kamin. Vi får se, men som sagt så är fantiserandet halva nöjet.

Kommentera

