Hoho!

29 Okt

Nej jag har inte gått och dött… än. Har bara inte haft något att skriva om det senaste… och när jag tänker efter så har jag egentligen inget att skriva om idag heller. Inget av intresse och vikt i alla fall, men vi kör på ändå.
Dagen har bara försvunnit idag och jag känner att jag inte har hunnit med så värst mycket mer än sjukgymnastik och ett läkarbesök som lämnade en del att önska. Jag börjar bli lite desperat efter hjälp, åtgärder och lösningar på mitt fysiska dilemma. Jag är vansinnigt trött på att gå omkring och ha ont 24 timmar om dygnet och fick idag tummen ur att ringa till läkaren och fick en tid ganska omgående. För er som har missat det idag så har det näst intill varit storm ute. Efter att ha konstaterat att det inte fanns en chans i världen att jag skulle hinna ta bussen till torget och byta till nästa buss för att tag mig till vårdcentralen så fick jag vackert ta mitt pick och pack och bege mig ut i spöregnet och ”småspringa” för att hinna. Det första som hände var att mitt nya paraply vrängde sig och såg ut som en trattkantarell… Mitt NYA paraply. Lyckades göra sönder mitt gamla förra veckan. Ser ut att bli en negativ trend om jag ska hålla på och paja ett paraply i veckan… Jag såg ut som en dränkt katt när jag kom fram.
Hur som helst så ledde inte mitt läkarbesök till vad jag hoppats och istället fick jag ännu mer tabletter av olika slag som jag ska äta. Det är inte utan att man känner sig lite modstulen, men det är väl bara till att bita ihop och se glad ut.
Sen hem i regnet igen. Blir jag inte förkyld nu så kommer jag aldrig att bli det…

Ett svar to “Hoho!”

  1. Ama de casa november 2, 2012 den 5:45 e m #

    Men vad trist att du har så ont hela tiden…

    PS: Hur menar du nu? Måste man ha nåt intressant att skriva om för att göra inlägg??? Jag får nog tänka om lite… 😉

Kommentera

