Som ett barn på julafton

2 Dec

Så hur gör man? Det är en näst intill helig upplevelse (säger jag som är lite smått applemotståndare)… Ska man slita upp paketet? Eller öppna det med andakt? Hmmm…..

box

Tja… jag är ju inte alltid så tålmodig… så det blev till att ena stunden slita och riva och nästa stund ”ååååha” och ”oooooha” över min fina lilla leksak. Shit va tung den var.

https://i2.wp.com/i278.photobucket.com/albums/kk87/lagosen/blogg/platta.jpg

Och återigen att döma av bilderna så kanske jag nån gång ibland ska bemöda mig med att plocka fram den riktiga kameran istället för att ta kort med mobilen. Ljuset är alltid lite halvskumt i vår lägenhet så det är svårt att få bra bilder… de blir lätt korniga och smått färglösa…

Julklapp nr 2 idag är att jag vann en tävling! Polaroidized lottade ut underbara fotografier och jag vann! Så nu har jag något fint att sätta upp på väggen i huset när det väl blir dags att inreda! Tusen tack!!

Kommentera

