Jag som aldrig vinner något

14 Dec

Igår dök det upp paket här hemma. För ett tag sedan så vann jag en tävling på bloggen Polaroidized där det lottades ut vackra fotografier. Jag ska leta upp en passande ram till fotografiet jag vann och denna skall hängas upp i vårt framtida kontor. Vi måste bara få färdigt kontoret i huset först… Alltid en hake.
Med i paketet låg även två förpackningar med servetter från Marimekko som en liten bonus. Jag är väldigt svag för Marimekko så det var verkligen huvudet på spiken. Nu ser jag fram emot ett tillfälle då man kan få möjlighet att duka med servetterna.
Tusen tack för vinsten!

Ett svar to “Jag som aldrig vinner något”

  1. polaroidized december 14, 2012 den 10:53 e m #

    Varsågod 🙂 Kul att paketet kom fram!

Kommentera

