Arkiv | 7:28 e m

Vardagslyx på hög nivå

4 Jan

Idag har jag nyttjat jubileumspresenten jag fick utav Magnus, nämligen ett besök hos en frisör. Så nu är jag klippt och slingad, har fått läsa lite skvaller och dricka kaffe. Detta är något jag velat göra lääääääääänge, men det har inte blivit av. Sist jag klippte mig var i början av sommaren innan vi flyttade från Borås… det är rätt längesedan. Vi kan väl bara konstatera att det fanns behov för det. Hon som klippte mig ”skojsade” till det lite grann, så när jag gick därifrån hade jag lockar i hela håret (väldigt ovanligt för att vara mig) men det var rätt så klädsamt så det kan jag tänka mig att göra om.
Är dock inte helt hundra på att jag hittat rätt ställe att klippa mig på här i stan…. Jag saknar min frisör i Borås på tok för mycket. Jag har gått och klippt mig hos henne i 9 år och hon kan mitt hår utan och innantill och har väldigt bra hum om vad jag tycker om och inte. Att helt plötsligt har nån annan som friserar en känns konstigt.
Oj vilka I-landsproblem man har…