Godnatt min skatt

25 Jan

Fick en lite oväntad reaktion nu på kvällen från Siri när det var dags för sängen då hon tog i ända ifrån tårna och skrek så jag trodde att hon skulle väcka alla i huset. Visst hon brukar småsnyfta lite när det är dags för att sova för enligt henne så har hon ju inte lekt färdigt än, men den här reaktionen var väldigt oväntad. Självklart har det inträffat förr, men det var ett tag sen nu.
Det slutade med att vi kröp ner i Magnus säng, Jag, Siri, snutten och vovven. Det tog väl en stund för henne att komma till ro. Mycket snurrande, bökande och sparkande. Rätt som det var satte hon sig upp, knäppte sina små händer och började sjunga. Det har varit väldigt mycket sång det senaste. Hon sjunger titt som tätt och det är underbart att lyssna på.  Efter en stund så började jag undra vem det var som nattade vem egentligen för det var väldigt avslappnande att ligga utsträckt i sängen samtidigt som någon sjunger för en.
ZzzzzzzZzzzzzzZzzzzzzzzz

Ett svar to “Godnatt min skatt”

  1. Frida - Militärmamman januari 27, 2013 den 10:19 e m #

    Vad mysigt!!

Kommentera

