Back on track

3 Feb

Efter en tids sjukdom så är vi back on track. Hyfsat i alla fall. Lillfisen har haft feber, hosta och en näsa som runnit som en kran och allt detta i kombination med extrem mammighet så det känns som om jag mer eller mindre haft henne i famnen sen förra söndagen då hon insjuknade.
Nu har hon varit feberfri i några dagar och det är väl fortfarande lite hostigt och snorigt, men hon känns fit for fight vilket är underbart. Fortfarande mammig så in i bänken, men det får vi väl ta. Hon har även tack vare denna mammighet lyckats föra över sin förkylning till mig, så nu går jag och snorar och missbrukar kleenex för fulla muggar.

4 svar to “Back on track”

  1. Malin februari 3, 2013 den 9:30 e m #

    Förutom mammigheten är det samma här! Nu snörvlar jag och Ronnie ikapp… Blir det nån förskola imorgon? Så Siri kan släpa hem lite fler baciflusker menar jag 😉

    • Sandra Lago februari 3, 2013 den 9:35 e m #

      Haha jag tror det blir förskola i morgon. Känns på ett sätt lite dumt att dra iväg henne dit med rinnande näsa, men jag gissar på att pedagogerna fått torka en och annan näsa tidigare. Jag tror inte att hon smittar, hon är pigg och go och har varit feberfri i flera dagar. Det bör funka 🙂

  2. Ama de casa februari 4, 2013 den 4:33 e m #

    Hoppas ni är helt krya snart då 🙂

    • Sandra Lago februari 4, 2013 den 7:45 e m #

      Tack tack vi är nog på bättringsvägen allihopa tror jag 🙂

Kommentera

