Vad hände nu?

7 Feb

Har sjunkit ner i soffan och känner mig på nåt sätt lite tom. Jag tror det har lite grann med huset att göra. Jag trodde att vi skulle ha hunnit mycket längre än vad vi gjort med golvläggningen, men på grund av lite motgångar så har vi inte kommit hälften så långt som vi hade önskat den här veckan. I min enfald så trodde jag väl att vi skulle ha hunnit klart övervåningen och fått monterat upp köket, men icke. Nu så känns det som om luften gått ur mig lite på grund av detta.
Och hantverkaren som skulle murat i källaren har inte hört av sig, trappan vet vi fortfarande inte riktigt vad vi ska göra med och det är så mycket annat som ger huvudbry.
Sen så ser jag nog allting lite negativt just nu för jag sitter här med spränghuvudvärk och är egentligen inte alls sugen på att ens tänka på vårt kära hus, men ändå sitter man och surfar runt och tittar på inredning, garderobslösningar, golvlister och gud vet allt. Egentligen borde jag krypa ner i sängen…
Jo… jag ska nog göra Siri sällskap.

Natti natt!

2 svar to “Vad hände nu?”

  1. patriknilsson71 februari 7, 2013 den 10:43 e m #

    Renoverings trubbel? Hade hantverkare här som fixade badrummet. Kommer inte in en enda hantverkare till i det här huset.

    • Sandra Lago februari 7, 2013 den 10:47 e m #

      Vi renoverar faktiskt mestadels själva, men det är ett gammalt hus med många skavanker och ibland får man tänka om och komma på nya och kreativa lösningar på saker och ting 🙂

Kommentera

