Malmö here I come!

1 Mar

Nu sitter jag i vardagsrummet, taggad till tänderna och inväntar att Siri ska somna så att jag kan börja packa min lilla resväska. I morgon bär det av mot Malmö med bästa Alexandra. Som jag har längtat! Vi ska se The Killers, övernatta på hotell, äta gott, dricka gott och bara ha det trevligt! Håller tummarna för att vi även kan få lite solsken i morgon. Det har onekligen varit fint väder de senaste dagarna och jag hoppas att det håller i sig.
Och så det här med att packa. Jag är mästare på att glömma saker så det ska bli spännande att se när man kommer fram i morgon och rotar runt i väskan vad det är man har glömt att packa den här gången. Sist jag åkte nånstans för övernattning så vill jag minnas att jag glömde min hårborste och upptäckte detta på tok för sent. Jag hann duscha och tvätta håret och därefter hade jag inget att reda ut håret med. Så det kan bli.

Ett svar to “Malmö here I come!”

  1. mylifemystory83 mars 2, 2013 den 8:48 f m #

    Ha det så kul i Malmö 🙂

Kommentera

