Påskpyssel

27 Mar

Här har det pysslats för fulla muggar. Jag har satt upp sten på väggen där kaminen ska stå. Lite knep och knåp, speciellt runt hålet som leter till skorstenen, men jag tror att vi har fått till det ganska bra. Dock diffade det lite på antalet stenar, så vi fick vackert åka iväg och köpa mer sten idag. Jag ska göra färdigt det lilla som är kvar i morgon och sen så är det nästan klart. Det ska upp lister på sidorna och så självklart en kamin.

Jag är inte den enda som har pysslat. Även Siri har varit i skapartagen och kom hem från dagis med denna vackra ask som hon har målat själv. Jo man smälter en aning när man får hem sånt här. Man blir alldeles varm i mammahjärtat.

6 svar to “Påskpyssel”

  1. mylifemystory83 mars 27, 2013 den 10:08 e m #

    Så fint det blev 🙂 och vilken fin liten ask du fått, jag längtar oxå tills jag börjar få sådana fina saker av sonen:)

    • Sandra Lago mars 27, 2013 den 10:16 e m #

      Åh man smälter när man får så fina små alster. Ska hitta något fint som jag kan förvara i den lilla asken 🙂

  2. Ama de casa mars 28, 2013 den 10:39 f m #

    Vad duktiga ni har varit, du och Siri 🙂

    Glad Påsk!

    • Sandra Lago mars 28, 2013 den 2:06 e m #

      Mycket pyssel blir det 😉
      Glad påsk!

  3. Iréne mars 28, 2013 den 5:15 e m #

    GLAD PÅSK !

Kommentera

