I-landsproblemen fortsätter…

15 Apr

Sprang på min chef på kontoret tidigare idag och tog upp ämnet mobiltelefon med honom. Eftersom jag ska vara anträffbar i princip hela dagarna så är det en fördel om den faktiskt fungerar. Jättebra telefon annars, men det har uppstått något glapp i batteriet vilket kan leda till att telefonstackaren dör hipp som happ och gärna så olägligt som möjligt.
Jag förväntade mig mer eller mindre att jag skulle bli tilldelad en telefon men fick istället uppdrag att själv hitta en jag ville ha inom en viss budget… så nu sitter jag här och har inte den blekaste aning om vad jag ska ha för telefon. Det hade varit enklare om jag bara hade fått en.
Så nu har jag tittat igenom Net on Net, Komplett och Webhallen och har inte blivit något klokare. Kanske får sova på saken…

4 svar to “I-landsproblemen fortsätter…”

  1. angelsandz april 17, 2013 den 2:22 f m #

    Asså dessa förbannade telefoner… Min är på lagning för samma, eller ja jag ska få en ny men skaffa inte Sony Erikson för de går alltid sönder!

    • Sandra Lago april 18, 2013 den 7:38 f m #

      Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska skaffa, men det lutar nog åt en samsung av någon sort

      • angelsandz april 18, 2013 den 6:25 e m #

        Bra val!!!!

  2. Ama de casa april 21, 2013 den 10:42 f m #

    Oj vad svårt! Här är det Anders som kollar alla såna där ”teknikgrejer” och köper dom. Jag bara tackar, tar emot, och använder dom 🙂

    sv: Jag har ingen aning om vad den där diskborsteväxten heter, men den är himla frän 🙂

Kommentera

