Produktivitet

11 Jun

Känner mig riktigt nöjd när jag fått massor gjort på kontoret idag. ÄNDÅ känne jag att jag borde hunnit mycket mer. Känns dock väldigt skönt när man går där ifrån och inser att man betat av en hög med ”att-göra-grejer”.  Håller tummarna för att jag får en minst lika produktiv dag i morgon.
Även på hemmaplan har det hänt lite grejer då Magnus och Olle spenderat kvällen med att börja regla upp golv i rummen på bottenvåningen. Förhoppningen är att bottenvåningen ska vara färdig i slutet av augusti…. Vi har en del att göra…
Själv så går jag och drömmer mig bort just nu. Är så sugen att på något sätt bryta vardagen och hitta på något roligt, men vad detta kan tänkas vara vet jag inte riktigt. Åka iväg nånstans? Köpa något roligt? Jag vet inte… jag känner bara att jag måste hitta på nåt. Lite rastlös antar jag.

Kommentera

