Fallens dagar

21 Jul

Igår släpptes mammorna lösa på stan. Det är Fallens dagar i Trollhättan och då finns det en massa folk att titta på, öltält att besöka och öl som skall drickas.
Jag och bästa Louise fick ett litet ryck, drog i oss några alkoholhaltiga drycker och svirade ner på stan och bänkade oss i första bästa öltält. Och där satt vi resten av kvällen och hade jättetrevligt! Det kom och gick folk som gjorde oss sällskap hela kvällen och man träffade en och annan ”blast from the past” som man inte sett på jättelänge.
Att döma av hur bankkontot såg ut idag så gissar jag på att jag hade jäkligt roligt igår (vilket jag hade) och jag får passa på att tacka alla som på ett eller annat sätt deltagit till att göra det till en jättetrevlig kväll!
Den som inte förtjänar ett tack är nattens taxichaufför… nej förvisso var han jättetrevlig och det är inte hans fel att taxorna är satta som de är, speciellt när det är storhelg, men det kändes som om jag hade blivit rånad när jag klev ur taxin hemma.

Nu håller jag på och ägnar mig åt detox och försöker rodda i ordning inför morgondagens strapatser. Då vankas det en minisemester med min lilla familj.
Nu ska jag detoxa vidare

2 svar to “Fallens dagar”

  1. lindami73 juli 22, 2013 den 7:24 f m #

    Åh..det där lät kul!
    Är också sugen på att smita ut en kväll och ha trevligt.
    Ha en härlig minisemester 🙂

    • Sandra Lago juli 24, 2013 den 9:37 e m #

      Det var himla roligt och vår lilla minisemester var också toppen 🙂

Kommentera

