Sommarfräscht!

28 Jul

Ännu en sån där produkt som man undrar hur man kunnat leva så länge utan. Jag har en fäbless för ansiktsmasker och köpte en ny när jag var i Danmark. Inte ny på markanden, men ny för mig. Min erfarenhet av Body shops sortiment är väldigt begränsad då jag tidigare inte upplevt produkterna som speciellt prisvärda. Jag har börjat få omvärdera de tankegångarna då jag på senare hittat både en och två produkter som har fått en permanent plats i mitt badrumsskåp.

Men den här? Wow hur har jag överlevt utan den? Sitter med den i fejjan just nu. Den är både ansiktsmask och kräm i kombination kan man nästan säga då den inte ska tvättas av efter användning utan istället gnuggas in. Man känner sig riktigt fräsch efteråt och jag vet inte om jag inbildar mig men efter att ha använt den här 2 gånger och kompletterat med nattkrämen så upplever jag att hyn i ansiktet ser lite piggare ut.
High five!

5 svar to “Sommarfräscht!”

  1. lindami73 juli 29, 2013 den 6:32 f m #

    Skulle behövt den idag…känner mig trött o glåmig….
    Tack för tipset:-)

    • Sandra Lago juli 29, 2013 den 9:42 e m #

      Kanske skulle nämna att det är dagen efter man använt masken som huden känns fräsch och trevlig. Direkt efter att man använt den så känns det mest flottigt. Utöver detta helt klart värt pengarna 😉

      • lindami73 juli 31, 2013 den 9:41 f m #

        ha ha ja det va bra att veta. Hade kanske fått en chock annars 😉

  2. Frida - Militärmamman juli 29, 2013 den 8:20 e m #

    Wow! Så sånt funkar alltså på riktigt? 🙂
    / hon som nig aldrig testat nån ansiktsmask i hela sitt liv.

    • Sandra Lago juli 29, 2013 den 9:42 e m #

      Haha det är aldrig för sent att pröva 🙂

Kommentera

