Inte 15 minuters berömmelse, men kanske 15 sekunder?

27 Nov

Idag när jag kikade in på Expressen så var den där. Artikeln. Med världens mest osmickrande bild. Glöm det jag skrev den 22:e november om 15 kg. I det här fallet tror jag banne mig att kameran la på 25. Visst, jag är ingen lättviktare, men den bilden var ju bara för hemsk. Pinsamheterna återfinns här.
Men nej det var väl skoj ändå. Inte ofta man blir intervjuad av en stor tidning eller en liten för den delen, dock var själva intervjun mycket längre än det som återges i artikeln.
På tal om näthandel så har jag inlett julklappsshopping 2013. Som vanligt hävdar jag bestämt varje år att jag ska börja i tid och som vanligt slutar det med att jag börjar i slutet av november. Som tur är så har jag inte lika många julklappar att planera och införskaffa i år. Vi har sagt att vi (på min sida familjen) bara ska köpa julklappar till barnen i år eftersom hela klanen Lago inte firar ihop. Detta gör julklappsstressen något lättare, ty det är julklapparna till de vuxna som är de svåra tankenötterna. Vad köper man till folk som har i princip allt de behöver och lite till? Nu sparar jag den huvudvärken till nästa år istället då vi allihopa firar ihop.
Än så länge är 5 julklappar avklarade och det känns rätt skönt!
Inte heller behöver jag bekymra mig så värst mycket över vad jag ska skaffa Magnus då vi har börjat köpa gemensamma julklappar istället. Förra året kände vi att vi behövde en ny tv, så det blev vår julklapp till oss själva. Vi får se vad det blir i år.

2 svar to “Inte 15 minuters berömmelse, men kanske 15 sekunder?”

  1. Lina november 27, 2013 den 11:30 e m #

    Kul att få vara med i Expressen! Och du var jättefin på bilden!

    • Sandra Lago november 28, 2013 den 1:34 e m #

      Haha tack! Ja jag blev lite förvånad när de ringde, men det var kul att få vara med 🙂

Kommentera

