R.I.P Betty

4 Dec

Jag hade tänkt sätta mig tidigare idag och plitat ner ett längre inlägg om rådande vardag. Ni får nöja er med ett lite kortare.

Siri är inne på sin andra sjukvecka, så någonstans under de senaste dagarna så tyckte mitt immunförsvar att det kunde vara käckt att göra Siri sällskap och vips så fick jag bihåleinflammation. Mitt huvud spränger, ansiktet känns som om det ska gå i bitar och vi ska inte ena tala om alla skojigheter som snutits ur min näsa. Och anledningen till att mitt tänkta, långa inlägg istället blir relativt kort, beror på att min stackars Betty (min dator) har gått hädan. Hon vägrar starta. Jag har provat både det ena och det andra, men skärmen förblir svart. Nu inväntar jag ivrigt läkaren (Magnus)  för att de om han har några äss i rockärmen som kan återge min Betty livet. 

Och detta är skrivit på min iPad, så jag ber om ursäkt för eventuella stavfel. jag älskar min ”padda” men att sitta och försöka blogga på den känns värdelöst.

Damn you autocorrect…

Kommentera

