Lite julglädje

12 Dec

Blev lite paff idag när jag kom till kontoret och det fanns ett kuvert från Kina adresserat till mig i brevlådan. Det var från en utav våra kunder som har ett lab i Malmö och även i Kina. Så här fina julkort har de i Kina.

Verkligen jättefint! Tänk att man kan bli så glad av att få post! På tal om det kanske man ska få tummen ur och sätta sig i helgen och skriva julkort till sina nära och kära.

 

4 svar to “Lite julglädje”

  1. christerhansson december 12, 2013 den 10:19 e m #

    Reblogga detta på Christer.L.Hansson and commented:
    Jag fick också ett julkort idag och det värmde mitt hjärta 🙂

  2. Ms Octopussy december 14, 2013 den 11:09 e m #

    Så fint! Och ja visst uppskattar man verkligen riktiga brev och kort ännu mer ju mer ovanligt det blir att få dem. Älskar digital kommunikation, men det är något speciellt med ett handskrivet kuvert/kort som dimper ner i brevlådan.

    • Sandra Lago december 15, 2013 den 3:05 e m #

      Jag håller med. Julkort ska vara i pappersformat. Nu ringaktar jag absolut inte de som använder sig av digital kommunikation, men det känns som om det ligger lite mer omtanke bakom ett fysiskt kort än ett kort på mailen

  3. mylifemystory83 december 15, 2013 den 7:46 e m #

    Jättefint julkort:)

Kommentera

