Social lördag

17 Jan

Ser riktigt mycket fram emot lördagen då jag till skillnad från förra lördagen inte ska ägna mig åt jobb, utan bege mig ut och vara social. Runt lunch så styr jag och Siri kosan mot Skogshöjden för att hälsa på Jennie med familj! Jennie var här och hälsade på oss för nån vecka sen tillsammans med sitt senaste tillskott i familjen, nämligen en liten Stina på 10 månader. SÅ söt!
Jag och Jennie var skolkamrater under låg och mellanstadiet… tror även högstadiet. Sen så lyckades vi hux flux hamna på tandsköterskeutbildningen samtidigt ett flertal år senare. Världen är liten.
På eftermiddagen fortsätter vi på temat ”social” då det vankas kvällskaffe med Malin!
Söndagen är än så länge inget inplanerat. Magnus jobbar så jag och Siri får väl bege oss ut i vinterlandskapet och åka lite pulka.

2 svar to “Social lördag”

  1. swedishpescetarian januari 17, 2014 den 10:59 e m #

    What is a weekend? http://www.youtube.com/watch?v=zhfpBW-nUWk

Kommentera

