Gräsänka

9 Maj

Siri har somnat, Magnus har åkt till Italien och det enda sällskapet jag har för tillfället är ”fotbollsspelaren” i magen.
Jo jag måste erkänna att jag känner mig lite halv. Det finns väl en anledning till att man kallar sin partner för sin andra hälft. Samtidigt så tycker jag att det är väldigt roligt att han kommit iväg på sin resa. Det vankas fotboll i Rom med två nära vänner och efter mycket om och men och krångel så lyckades de komma iväg.
Det lär inte gå någon nöd på oss då vi har fullt upp hela helgen. I morgon blir det roadtrip till Skövde där vi ska gå på dop och på söndag blir det ett outletbesök med Malin och tidigt på måndag morgon så avgår Magnus flyg hem.
Tror att helgen kommer att gå ganska fort ändå

Kommentera

