Mors dag

23 Maj

På söndag är det mors dag och självklart är jag inte sen med att komma med önskemål/hopp/drömmar. En del realistiska, andra inte.

  • Det första blir en fullt fungerande dator. Precis nu när jag skulle skriva så la musplattan av. Det tog ungefär 3 minuter att lyckas få markören att hamna på knappen för punktlista. Ingen lista utan punkter!
  • Sovmorgon! Att få vakna av mig själv (helst utan att det är en liten i magen som ligger och toksparkar på kisseblåsan)
  • En hel natts sömn utan besvär av foglossning. Som det är just nu så vaknar jag  femtioelva gånger per natt av att så fort jag ska vända mig om så gör det ont i bäckenet.
  • Ett frisörbesök. Frisyren börjar se lite väl wild and crazy ut
  • Många pussar och kramar
  • En hel dag utan trots! Herrejösses vad en liten 2½-åring kan vara envis… och högljudd!
  • Choklad eller Ben & Jerrys… eller båda… ja helst båda.
  • Fot och ryggmassage… Eller varför inte en helkropps medans vi ändå önskar.
  • Mer pussar och kramar
5 svar to “Mors dag”

  1. intecoolochoberord juni 16, 2014 den 11:35 e m #

    Tänk att något så enkelt som en natts sömn är så otroligt värdefull! Håll ut, det är värt det! Och du kommer få sova, sen nån gång!
    Kram

    • Sandra Lago juni 17, 2014 den 10:15 e m #

      När väl foglossningen inte spökar så sover jag som en stock. Otroligt trött den här graviditeten 🙂

      • intecoolochoberord juni 18, 2014 den 9:19 f m #

        Bra, ta alla tillfällen i akt du kan!!
        Vilken v är du i?

      • Sandra Lago juni 18, 2014 den 11:23 f m #

        Går in i v34 i morgon 🙂

      • intecoolochoberord juni 18, 2014 den 4:12 e m #

        Skönt! Då är det inte så långt kvar (även om det kan kännas som en evighet!)
        Lycka till!

Kommentera

