Det är kärlek det

29 Maj

Maken är på jobbet och mitt lilla sällskap har somnat ifrån mig. Det var en ganska trött liten tjej jag stoppade i säng. Vi pussade godnatt och sen slocknade hon.
Man får ganska mycket tid över till tankeverksamhet när man sitter ensam på kvällarna, både på gott och ont. Ikväll har det bara fört gott med sig.
I magen ligger det en liten krabat som sparkar och bökar runt och det slog mig vilken otrolig tur jag har haft.
Vi börjar med kärlek nummer ett. Min man. Han som jag föll huvudstupa för och som jag i augusti har varit gift med i 8 år.
Kärlek nummer två är vår dotter. En kärlek som vi var rädda var omöjlig då vi för många år sedan fick beskedet att vi antagligen inte kunde få barn.  Det beskedet trotsade vi och  jag fick uppleva kärlek för andra gången.
Nu är det två månader kvar tills jag får bli förälskad en tredje gång och välkomna vår nya familjemedlem.
Sen tror jag att vår lilla familj är komplett

Mitt hjärta klappar för…


Magnus, Siri och lillan/lillen

5 svar to “Det är kärlek det”

  1. Lina maj 29, 2014 den 10:16 e m #

    Vad härligt! Och gravid för andra gången när ni fått det beskedet! Vilken lycka!

    • Sandra Lago maj 29, 2014 den 10:38 e m #

      Ibland måste man nog stanna upp och ”upptäcka” vad det är man har. Det känns som om allting är så lätt att ta för givet nu för tiden

  2. intecoolochoberord juni 16, 2014 den 11:27 e m #

    Men å! Vad underbart!!! Blir så glad för er skull, massa grattiskramar!
    Hur mår du?
    //J

    • Sandra Lago juni 17, 2014 den 10:19 e m #

      Tusen tack! Mår bra utöver foglossning och konstant trötthet 😉

      • intecoolochoberord juni 18, 2014 den 9:12 f m #

        Sånt är inte alls så kul… Men som tur är går iaf foglossningen över ganska fort efter graviditeten och tröttheten lär man sig att leva med, typ zombieliv 😉

        Kram och så otroligt kul att höra!

Kommentera

