Varsågod, vi bjuder på lite hjärntvätt!

6 Feb

Nej men så att, här har väl inte aktiviteten varit så överdrivet stor det senaste. En söndersjasad mamma har helt enkelt inte haft tid, lust, ork att bemöda sig med att plita ner inlägg i el bloggo.
Sonen håller på och får ännu fler tänder och detta drabbar på nåt härligt vis mig i form av en son som är otrooooooligt gnällig och vägrar att sova. Det enda som funkat det senaste för att söva det lilla livet har varit att ta honom i famnen, sätta mig på sängkanten och studsa för glatta livet. Jag kommer få så grymma lårmuskler efter detta! Om det ska fortsätta så här så överväger jag att införskaffa en pilatesboll att studsa på för att skona den stackars sängen.
Och Siri håller på och gör livet surt för resten av familjen genom att dela med sig av alla trevliga barnramsor och musik som hon hittar på youtube. När man vaknar på morgonen så surrar de där ramsorna i huvudet på en och de ger ju inte med sig heller! Hennes senaste ”kärlek” har jag gått och nynnat på i snart två veckor så jag tänkte att jag skulle vara så hygglig och dela med mig av denna hjärntvätt till er också! Håll till godo!

Kommentera

